onsdag 3 april 2013

Kom plötsligt till insikt!

haha, ja man får vara glad de gångerna på året det händer! Allmän flaggdag imorgon kanske?! Hur som helst, jag har ju länge tampats med trilska dygnsrytmer... somnat mitt i natten och därmed inte fått sova tillräckligt... men nu, sedan jag började träna på mornarna, så vaknar jag nästan av mig själv vid sex-tiden! Eller kan det ha med sommartiden att göra? Fast nä? Det borde väl bli tvärt om? Eller? Har så mycket annat i huvudet nu så jag orkar inte ens fundera ut det där, men ändå! Strunt samma vad anledningen är, jag somnat tidigare, vaknar tidigare, funkar bättre med vardagen och jobbet... toppen!

Ikväll har jag och den blivande bruden suttit och pysslat... lite som när vi bodde grannar förr och nästan hade vidöppna ytterdörrar... jag saknar det inser jag... allt blir, ta i trä, superfint faktiskt! Är så himla nöjd! Nu ska jag bara fixa och trixa lite till och sedan blir det lagom att knoppa! Imorgon bitti tänker jag mig en joggingtur och sedan är det ju faktiskt spinning på lunchen!

Ikväll var första onsdagspasset sedan jag lämnade över stafettpinnen... det är inte utan att jag undrar hur de har haft det och saknar dem... samtidigt så känns det väldigt bra och skulle kännas ännu bättre om jag visste att de är nöjda och glada över den nya situationen! Och Emil är ju grym så varför skulle de inte vara nöjda tänker jag! Kan knappt tänka mig en bättre efterträdare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!