måndag 8 april 2013

Man kan inte lyckas i alla lägen!

Om man ska få till det i några så kan det hända att andra måste stryka på foten... i mitt fall blev det träningen som fick stryk förra veckan... och ja, kosthållningen också, men strunt i det! Det var det värt, alla skratt och kärleken i brudparets ögon väger upp allt och lite till!


6/9 träningspass utfördes iofs... övriga fick helt enkelt inte plats i livet... det var annat som fick lov att gå före... och ibland måste det få vara så. Jag hade kanske kunnat ge mig ut och springa igår på kvällen, det hade nog varit rätt bra för mig om jag hade gjort det... men jag orkade knappt röra mig från soffan... 

Man kan då tänka sig att jag borde varit ute imorse... men då sov jag... det var gott, och välbehövligt! men men, nya, friska tag i kväll och resten av veckan... känner faktiskt ingen jätteentusiasm över det men gissar att den infinner sig snart... eller gissar och gissar, jag räknar kallt med att det bara händer! Veckoplan kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!