onsdag 24 april 2013

I Azalea kan man inte undgå att bli kär...

Får inte nog av den... så vacker, skör och ja, helt underbar! Som Håkan själv helt enkelt! Fast jag vet inte om han är så skör... men vacker och underbar!

Hittar den fortfarande inte som Håkan-version, men här är han iallafall in the making av den!



Änglarna har åkt på pisk
Gårdarna är grönsvarta
Och i Azalea kan man inte undgå att bli kär
Där går en som svär att allt du gör är gott

Ja, jag är din om du vill ha en idiot
Lägg din hand i min, lägg din hand i min

Har ingen plats att kalla hem
I detta pissiga vårregn
Ett förortsgäng kapar en spårvagn hem i vårkvällen
Provsmakar livets heroin

Och om du någonsin vill ha en idiot
Lägg din hand i min, lägg din hand i min

Du kanske aldrig når dit du vill nå
men du når mig

Du kanske aldrig får den du vill få
men du får mig

2 kommentarer:

  1. Den finns på Spotify. Martin hittade den i fredags och låter hälsa att han gillar den. Mest för att Änglarna har åkt på pisk...
    Själv älskar jag Det kommer aldrig va över för mig!
    /A-K

    SvaraRadera
  2. haha, du är söt! Ja, på spotify har den funnits ett tag, tror de släppte den några dagar före hela skivan till och med, men jag tänker på youtube... bara en massa covers (dåliga höll jag på att skriva, men de är ju inte dåliga, det är bara inte HH som gör dem och då blir det inte lika bra!) Det kommer aldrig va över för mig är grym, OCH ett hett tips är att springa till den! Suverän jogginglåt! Men Valborg är så fin text... älskar Håkan... och dig! =)
    kram kram

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!