tisdag 9 april 2013

Jag känner mig lite tom...

lite tom och utan mål... så som det ofta blir när ett projekt man jobbat en massa på är över... men oftast när det är det, över alltså, så är man ju ganska trött på allt... men jag vet inte, jag känner mig inte trött på någonting förutom fysiskt! Jag saknar det mesta med det... planerandet, kontakterna med alla trevliga människor... tror du att de tycker det är konstigt om jag ringer dem  någon dag sådär bara?

Mest av allt saknar jag de nästan dagliga samtalen med mina fina vänner Jennie och Henrik som gifte sig i lördags... samtal om planering och detaljer... och just som jag stod och kände att jag saknade dem sådär mycket så ringer det och det är min fina Jennie. Så mysigt att få prata om hur vi uppfattat deras dag, alla detaljer och sånt där som man behöver få ventilera lite! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!