tisdag 16 april 2013

It's like having a circus in your mouth!

Inte för att jag hade direkt högtflygande planer för den här dagen... men feber, halsont och huvudvärk ingick inte i någon av dagens planer... men jag fick det liksom på köpet till den här tisdagen...

men när man ligger hemma i soffan och inte har mycket annat för sig än att skrota runt det man orkar, titta på vad som bjuds på tvn... Seinfelt... en fantastisk serie när det begav sig... idag, jag vet inte riktigt vad jag tycker längre... men jag håller med Kramer om att persikor ibland kan kännas så... som en cirkus!


4 kommentarer:

  1. Vad är det för dumheter....... Vem har sagt att du ska bli sjuk!! Krya nu på dig, kanske titta på en skräck film ;)
    Puss på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jäkla hittepå! Så jag blev inte det, vägrar, motar Olle i grind, sätter ner foten och ger fan i att vara det, sjuk alltså! Eller så var det blotta tanken på skräckfilm som avgjorde!
      Puss!

      Radera
  2. Älskar Seinfeld!
    Och dig... :D
    /A-K

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!