onsdag 17 april 2013

mysig kväll

ja, inte alls oäven faktiskt! Jag kom på att jag lovat farmor att fixa en blomma till mamma då hon opererat knät... lika bra att få det gjort samma dag som operationen kände jag och ja, det var idag... åkte vägen om blomsterbutiken, köpte ett par väldigt vackra orkidéer och åkte hem till pappa, där även lillebror och hans lilla familj var... härligt med lite bus med lillskrutten och middag... lite bra också att träffa lilleman idag i någon timma eftersom han skall vara hos sin faster i helgen. Kan ju vara bra om vi träffats lite inpå då känner jag!

Sedan kom Pia förbi och vi tog en promenad i vårkvällen, avslutade med en kopp te hemma hos dem. Så härligt med en spontangrej sådär! Gissar att det är en del av mitt nya, mindre uppbokade liv! Börjar se fler och fler fördelar med detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!