onsdag 27 april 2011

vem körde ångvälten???

någon måste man väl kunna skylla på??? Det känns som om jag blivit överkörd av en ångvält... I blame the person who drove...  Vaknade imorse och tänkte "på riktigt!? är det verkligen meningen att jag ska gå upp NU??? nä, det kan inte vara möjligt...!" så jag tog förnuftet till fånga och snoozade en stund till... kaffekoppen kommer att gå varm idag känner jag... och då är inte ens kaffet jag tvingas dricka (precis som om någon står med pistol mot mitt huvud liksom) gott... somliga dagar smakar det något av vad jag kan tänka mig att rävgift smakar...

idag ska den lilla bilen in på besiktning... det brukar gå bra, förra året hade jag fyra killar/gubbar som engagerade sig i den lilla svarta... skojade friskt om att det inte var någon riktig bil, att en leksaksbil behöver man ju inte besiktiga osv. lite fånigt men samtidigt trevligare än om de skulle vara tysta, tråkiga och gnälliga! Man får vara glad för det lilla... jag är glad för min lilla söta bil!

vet att det inte är måndag... men det känns ju onekligen som en... så därför tar vi den ändå!


1 kommentar:

  1. Sådana mornar är så jobbiga. Man vill bara ligga kvar och tokvägra gå upp.

    Lycka till med bilen.
    Kramar

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!