måndag 11 april 2011

ego-time

...vilket ju iofs är typ allt jag har... alltid just nu... men just nu, när jag egentligen ska öva koreografi och har en övertro på min simultankapacitet så jag kollar dvdn samtidigt som jag bloggar och väntar på att Pia ska komma hem från jobbet så vi kan ge oss ut i det galet fina vädret och springa... första av veckans fem träningspass kommer alltså att bli av... löpträning + core-träning... känns bra! riktigt längtar ut i spåret... hoppas jag kan få lagt in en runda till i veckan nu framöver också... om inte på kvällstid så kanske på lunchen... löprundorna blir ju faktiskt min ego-tid också, det är ju då jag tränar bara för min egen skull... utan att ha en massa att tänka på samtidigt som man ska svettas, peppa och inspirera... fast jag har ju mig själv att jobba med förståss... och jag är jävligt jobbig att peppa... svårflirtad så in i norden... tur att mina deltagare är mer lättflirtade och taggar igång på minsta lilla! Längtar till onsdag och passen!!!






3 kommentarer:

  1. Så fin du är! (trots dina miner.. :-)

    SvaraRadera
  2. Tack söta! har ju insett att jag har web cam på den nya datorn... blir lite linslus... =)

    SvaraRadera
  3. SV: Tror också det är elvispen! Hahaha!
    Du får välja ut 5 bloggar du gillar och skicka vidare awarden till dem... Om du vill... Inget tvång..
    Kram på dig!

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!