måndag 11 april 2011

ett-ords-utmaning

Hittade denna hos Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya som hade hittat den hos Afrodite för ett långt tag sedan,och tyckte att den var både enkel och rolig... jag håller med och listtokig som jag är så va jag ju tvungen att kopiera och göra den till min...

Reglerna är simpla. Svara med ett ord!.

1. Var är din mobiltelefon? skrivbordet
2. Var är din andra hälft? obefintlig
3. Ditt hår? hängande
4. Din mamma? älskad
5. Din pappa? älskad
6. Det bästa du vet? familjen
7. Din dröm i natt? virrig
8. Din dröm/ditt mål? 106
9. Rummet du är i? kontoret
10. Din hobby? träna
11. Din skräck? ensamhet
12. Var vill du vara om sex år? lycklig
13. Var var du igår kväll?  hemma
14. Vad är du inte? pigg
15. En sak du önskar dig? kärlek
16. Var du växte upp? Stenhålt.
17. Det senaste du gjorde?  ringde
18. Dina kläder? jeans
19. Din tv? Av
20. Ditt/dina husdjur? dammråttor
21. Din dator?
22. Ditt humör? Trött
23. Saknar någon? många
24. Din bil? Mini
25. Något du inte har på dig? Klocka
26. Favoritaffär? Bagarn&Kocken
27. Din sommar? Varm
28. Älskar någon? Många
29. Favoritfärg? vitt
30. När skrattade du senast? Igår
31. När grät du senast? Igår

frågor på det?
:-)

2 kommentarer:

  1. haha, ja, jag tänkte bli så gammal... min syssling och jag tänkte ha dubbelbegravning nämligen, hon är några år yngre än vad jag är, båda vill fylla 100 så man får brev av kungen/drottningen... och så vill man ju glädjas ett tag åt det där brevet... 106 blev en bra ålder på mig så Jennie får två år på sig att glädjas också... ja, så kan det bli efter några glas vin... :-)

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!