måndag 18 april 2011

5 saker jag är glad över idag

ja, jag har ju satt i system lite att lista fem saker som gör mig extra glad och tacksam just den dagen... idag är det kanske lättare än någonsin...
  1. trevlig om än jobbig joggingtur i Fontin, tack för sällskapet N! Jag överlevde!!!
  2. jag ska träffa min söta kusin och hennes familj imorgon!
  3. jag har en massa kul saker inplanerade i påsk... bla. träffa en annan söt kusin och fika med henne och vår farmor och farfar... Gå på September med härliga vänner... fira 25-åring, ba ba baaaa... långpromenera med Ghila. Känns som om jag skulle behöva ett par dagar till i påsk! härlig känsla!
  4. vädret är fantastiskt! Man kan inte annat än att vara glad!
  5. lägenheten är fortfarande hyfsat välstädad... det kan jag glädjas åt länge... eller iallafall tills det havererar!

för att de är hur vackra som helst! Tack Fia!

2 kommentarer:

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!