torsdag 14 april 2011

det är ju tur att man inte är trött

... för inte är jag det inte... ordet du letar efter är supertrött... helt galet knockad blev jag alldeles nu... ögonlocken är lika tung som på en föreläsning, gärna i mörker, efter lunch... enda skillnaden är ju att här hemma i min egen vrå behöver jag inte skämmas över min trötthet, när klockan närmar sig midnatt är det ju faktiskt helt legitimt att vara galet trött... det är det väl egentligen alltid iofs...

har fixat ett par "sidor" i högerkanten... du har väl inte missat dessa?! Har du missat dem är det ingen fara, de finns kvar! Dessutom är det inte så svårt att missa... ser ju  nästan ut som löpande text... borde vara mer rubriktext kan jag tycka... det kanske går att fixa, bara att jag är lite seg... på ett ställe berättar jag bla om att jag inte kan läsa böcker eftersom jag somnar direkt... jo vars... igår kväll insåg jag att jag har Voddler... något exet fixade en gång i tiden så jag behövde bara logga in! Tack! Skulle mest kolla runt lite innan jag skulle sova tänkte jag... så med datorn på magen låg jag och bekantade mig med sidan... vet inte hur bekant jag hann bli... vaknade efter en dryg timma... fortfarande med datorn på magen och hemsidan framme... sabla tur att jag inte hade vänt mig så datorn trillat i golvet!

imorgon jobbar jag hemifrån/på annan ort... ska prova av vantar/handskar på barn så vi får till bra storleksgrunder... får kanske in en morgonpromenad innan jag ger mig av... kanske inte... det vet man inte... som jag sagt tidigare så verkar promenaderna bli de svåraste att lyckas övertyga mig själv till...

Nä, nu efter tre tillnickningar så ska jag nog se mig besegrad av John Blund...sov så gott alla ni söta!

Tur att man inte är trött!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!