torsdag 28 april 2011

sååå länge jag kunde hålla mig!

hela två timmar eller något... bra där...

men jag måste bara få visa vilken underbar förmiddag jag har haft i allt packeripackera... kom på att jag måste få plats med lakan osv. också... men BiBen är iallafall nedpackad... och det känns ju ändå som det viktigaste... men tillbaks till det där underbara som nyss varit... Kajsa, den lilla tösabiten som jag tycker så mycket om, bjöd på brunch idag minsann... sådär bare! på balkongen i solskenet med vänner man älskar... trodde först att jag inte riktigt skulle hinna... gud va glad jag är att jag insåg att jag hann...

ja du ser ju själv... kan man ha det bättre än så??? knappast troligt faktiskt! Tusen tack Kajsa!!!



Nu ska här packas klart... enligt utsago så blir det bräda för fröken fräken... det är redan fixat tydligen!

ha det så gott igen!

2 kommentarer:

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!