lördag 20 juli 2013

Rubrik är nästan överflödig!

Vi traskade bort till Tanumstrand, mamma och jag... Och alla andra som också skulle se Håkan... Som ett litet lämmeltåg traskades det från Grebbestad till Tanumstrand... Rätt rart faktiskt!




En annan grej som var rätt rar va scenen och stället... Mycket mindre, mycket mer intimt och såå mycket bättre man såg! Även jag som bara är tre äpplen hög såg asabra!!! Och då stod vi ändå aldrig och knödde en massa!!! Fantastiskt väder, ett fantastiskt band och en utomordentligt fantastisk Håkan!!







Det enda som förbryllade (??? Kanske inte är rätt ord ändå) var publiken som på sina ställen knappt verkade veta varför de var där! Det är inte ofta man ser folk stå med ryggen åt scenen och prata när man går på konsert! Väldigt ohomogen publik, spretigt både vad gäller åldrar, stilar och vett... Samtidigt väldigt trevligt!!!

Mamma och jag är rörande överens om att det var en helt underbar kväll!




Och ja, promenaden tillbaks till Grebbestad gick ju knappast att klaga på den heller...






Solnedgång i olika stadier och mot olika bakgrunder...




Sedan gick vi en kort sväng ner på byn och inspekterade nattlivet... Stannade till ett slag på Grebys (samma ställe där vi åt lunch) och tittade på Cissi och Erik när de spelade sina sista låtar för kvällen...




På väg till vårt pensionat gick vi förbi detta...




Och jag slogs av att det ju måste vara höjden av härlig semester... Note to self: vill verkligen lära mig segla och träffa en kille som kan det där och som älskar att segla!

Nu, nerbäddad och rätt trött men väldigt nöjd i min säng... Överlycklig över att det bara är knappt en vecka kvar tills vi ses igen, Håkan och jag, då i Varberg!

Tusen tack för ikväll!!! Sov så gott, det ska jag göra och drömma om den här sockertoppen!!




- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt med mamma-dotter-stund!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var jättemysigt! Att vi fick med Håkan på ett hörn gjorde ju inte saken sämre!! :)

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!