fredag 5 juli 2013

När katten är borta dansar råttorna i krösamoset!

Ja, typ så känns det... skulle bara förbi Allum en sväng och kolla rean på Pondus... en klänning, två toppar senare insåg jag att den ena toppen kräva andra byxor än de jag hade tänkt för kvällens strapatser... så vi slank in på HM och ja, där på bordet i entrén låg de... så ett par byxor fick det bli... och med detta stilbyte dög inte heller de skor jag tänkt mig så jag fick hittat ett par nya sådana också, även dessa från HM faktiskt... får väl se hur bra de är... men jag lär ju inte använda dem så ofta att det behöver vara direkt slitstarka iallafall...

(bilder kommer!)

1 kommentar:

  1. Låter som om jag är ute och shoppar. Precis min melodi. :) Heja heja!

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!