måndag 29 juli 2013

Life is grand

Steg upp tidigt som satan, åkte ut till Saltholmen och tog båten ut till Brännö. Traskade över mot badplatsen men fick ett infall att vidga vyerna lite, tog en annan väg, mot en annan vik... Men det blev inte så bra rent bad och solmässigt så jag gick tillbaks igen och gick till badstället vi var på förra veckan. Samma klippa till och med!

När jag kom fram var här bara en man som just hade badat, men han var på väg härifrån då. Så jag hade hela stället för mig själv tills för bara en stund sedan. Nu är det några barnfamiljer och några solbadare till här. Rätt gött!






- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Åh.. verkar riktigt gôtt! Passa på så länge vi har det fina vädret! Kram

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!