måndag 8 juli 2013

man kanske borde lägga in tidslås på bloggen?!

Vad ville jag ha sagt med det förra inlägget egentligen? Förutom god morgon... iofs en viktig liten artighet kan jag tycka... men bild? Verkligen?! Hur tänkte jag där?! Svaret på den frågan är nog att jag inte gjorde det, tänkte alltså... Lätt hänt när man är trött och knappt vaken...

hur har du det en måndag som denna? Har du semester eller kämpar du på ett tag till? Själv jobbar jag denna veckan också, och kanske ett par dagar nästa vecka... sedan går jag på semester... fast inte från instruktörsjobbet, mina pass kommer jag köra nästan hela tiden... man har ju bara semester från jobbet, inte från sig själv och kroppen, så träningen borde ju inte bli lidande! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!