tisdag 9 juli 2013

Idag älskar jag svt... och svtplay ♥♥♥

Men mest av allt, alla dagar i veckan älskar jag Håkan! Whats not to love liksom?!

Men idag är det sådär så att svt kan få mig så lätt... om dem vill ha mig! Äntligen något bra på svt... äntligen.. som jag har längtat efter denna dagen! 23754 timmar sport och idrott på de där jäkla kanalerna om året och bara en timma Håkan sedan jag vet inte när... och ändå är de förlåtna... just i detta nu är de där som sitter och bestämmer vad som ska visas och som tydligen, ja rätt uppenbarligen är mutade av idrottshuliganer helt och hållet förlåtna allt... alla timmar av sportnytt, sportspegeln, fotbollsmatcher, vinterstudio blablablablabla till dödagar... det är förlåtet, iallafall för nu!




Åh vad jag hade velat stå där på Skansen... fast när Helen Sjöholm kom in så hade jag nog varit tvungen att bäras ut på bår... min stora förebild rent röstmässigt i en av Håkans allra finaste sånger... underbart! Och när Tomas von Brömssen får sjunga om sin gamle vän Sten-Åke Cederhök... fantastiskt magiskt! Sitter på riktigt i soffan och vet inte var jag ska göra av alla känslorna... bästa bästa bästa Håkan... man kan inte annat än älska honom! Att han är snygg så det borde vara skattepliktigt är ju bara en bonus! Förmånsbeskattning  kanske det skulle kunna gå som? Eller 6% moms!

MEN en grej som svt inte gjorde okej är att de avbröt mitt i en låt... avslutade sändningen mitt i en låt!!! det hade de fan aldrig gjort i en match... då hade allt annat få stå tillbaks, allt annat hade blivit skjutet på en gnutta... så nu älskar jag inte svt lika mycket längre!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!