fredag 12 juli 2013

jösses...

somnade strax efter fyra imorse... och knappt ens då eftersom det bubblade av eufori och endorfiner i hela mig! Att min telefon hade den rara lilla egenskapen att vara parallell-euforisk var ju bara en bonus egentligen, men det gjorde det ju inte lättare att sova!

Så ja, imorse när jag vaknade, vid sjusnåret, efter tre timmars osammanhängande sömn var det inte utan att jag funderade på graden av min egen intelligens... men den här tröttheten är ju inget inte en lång dusch, en liten promenad och flera koppar kaffe råder bot på! Så jag sitter nu här och är inne på min tredje kopp kaffe... hoppas på att någon slags tredje andning kickar in.

Får se hur det går med kvällens planer... funderade ett tag på att fixa en biljett till Gyllene Tider på Ullevi och hänga på några vänner, men så trött som jag är nu så vet jag inte... samtidigt så blir man ju piggare av stämningen! Det återstår att se helt enkelt!

Vad har du för planer för helgen?

4 kommentarer:

  1. Nu blir jag nyfiken.. Låter som en kul kväll! Du får berätta mer. Antingen i kväll, om du orkar, eller i morgon när du tar med mig på promenad. Eller något annat skoj! Puss.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var en jätterolig kväll, massvis med folk men så mycket att man knappt såg skogen för alla träd! Vi får se hur det artar sig framåt kvällen! Men ja, en tur till stranden eller promenad imorgon, eller både och! =) puss!

      Radera
  2. Jag ska till kompisar i Årsta Havsbad och sola, sola, sova, sola, dricka lite vin och komma igång med joggandet igen. Det är min helg, och början på min semester nästa vecka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter som en vansinnigt bra start på semestern! Hoppas det blir lika toppen som det låter! :-) och ja, joggandet, där tänker jag att jag kanske kan inspireras av dig!

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!