söndag 7 juli 2013

Alive and still kickin'!!!

Ja, jag kan tänka mig att någon kanske undrade vart jag tog vägen... ett promillehaltigt inlägg och sedan ingenting, inte ett knyst på över ett dygn... kan ju bara tyda på en sak... en baksmälla to die for... eller ja, du förstår vad jag menar... ska jag vara riktigt ärlig så var den det... to die for alltså... vaknade vid elva, kravlade mig upp lite senare och sedan hade vi värsta bästa bakis-hänget hela dagen! Frukost, mycket kaffe, massvis med vatten, bullar, sol, pussel... slappt som sjutton med bästa sällskapet!



Så gött brukar det aldrig vara att va bakis annars.. och eftersom jag i stort sett bara drack vitt vin och soda hela kvällen så körde jag ju faktiskt varannan vatten inbakat i intaget... det är smart... blir så mycket enklare då!

Om vi hade roligt? Jajamän! Det blev Hard Rock med RockCircus på scen... jag är kanske lite partisk men sablar va bra de är! och sedan när de hade spelat klart knatade vi rakt över Avenyn och sladdade in på Lounge... körde en stilstudie, dansade lite salsa och pratade bl.a. med någon dryg jäkel som just kommit hem från jobb i HongKong och Taiwan... det är underligt vad folk försöker imponera med! Efter det fick vi nog, traskade bort till centralen och tog en taxi där ifrån...

igår, efter allt bakishäng på altanen, i loungen och sådär fick jag piffat mig igen och åkt och hämtat farmor för att sedan möta upp familjen på Il Trullo i Kungälv (stans godaste pizzor, i kid you not!). Mamma fyllde år igår så vi gick ut och åt. Jättemysigt och trevligt, en tvååring på resturang är helt klart en upplevelse, inte en negativ upplevelse, tvärt om, och vem hade inte haft svårt att sitta still i två timmar?! Barnportionen han fick in var inte alls lika intressant som hans pappas så ja, de bytte... litet barn, stor tallrik!


Nu ska jag på söndagsäventyr! Brunch hos Storsockiplast! Det blir toppen!

1 kommentar:

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!