onsdag 15 juni 2011

vad händer egentligen??

fick ett samtal från en av mina kollegor imorse att vi inte skulle åka till jobbet idag, iallafall inte direkt på morgonen eftersom det brunnit i någon närliggande byggnad och det var risk för explosion... vi skulle höra mer under dagen... jag har inte hört något, antar att jag inte skulle in och jobba... däremot har jag sovit halva dagen... tror jag behövde det... explosionsrisk som samarbetar väl med mitt "mota-Olle-i-grind"-projekt som jag tilldelats...

brukar ställa min bil på en av gatorna i närheten... från 18-8 är det helt ok att stå där... efter 8 är det avgift och tidsbegränsat till en timma... så självklart hade jag fått parkeringsböter idag... men det är nästan så jag tycker att det är värt det... nästan...

det är konstigt att ju mindre man gör, desto mindre ork att göra något har man... så jag har spenderat dagen i soffan... kollat på Extreme home-makover och gråtit... kollat på Spårlöst och gråtit... det är en himla tur att jag inte är hemma oftare på dagarna... jag hade ju varit helt uttorkad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!