söndag 12 juni 2011

idag ska jag hålla ställningarna

slog upp de blå för en liten stund sedan... håller på att stretcha själen att komma igång... kollar vädret och tror att det nog kan vara bra med shorts och linne, men ett ombyte med lite mer varma kläder kan också passa sig... ska ut till vännerna idag och jobba med deras tak... jag blir verkligen lycklig av sådant... dels att jag har så fina vänner och dels att jag får lov att hjälpa till... att den här lilla kroppen kan göra någon nytta liksom... kontrasterna blir goa också... klänning och högklackat ena dagen... arbetshandskar nästa... fast inte bara arbetshandskar... ville bara förtydliga ifall någon fick en bild som kan bli svår att radera från näthinnan och som det sedan krävs åratal av terapi för att bli av med...

Nä, nu är det dags för skogshuggarNina att bege sig ut på dagens äventyr... önskar dig en riktigt härlig söndag!!!


2 kommentarer:

  1. Trilla inte ner bara!! Så håll i dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag hade säkerhetslina när det var som mest riskabelt... tack för omtanken! kram

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!