torsdag 23 juni 2011

I väntans tider





... Ja, hos tandläkaren alltså... Väntrummet är fullt av folk som liksom jag, väljer att fira in midsommar med att laga lite gaddar... Eller vad nu de ska göra... De andra patienterna alltså! Hoppas din morgon är något mer trivsam!

uppdatering... jag skulle inte till tandläkaren och laga som jag hade fått för mig utan till tandhygienisten... inte för att det gör någon skillnad för dig men rätt ska vara rätt liksom... och det är ju tur att man har koll! fast i detta fallet är det tur att de har koll, FTV alltså... eftersom jag verkar sakna det totalt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!