fredag 17 juni 2011

Måste testa...

...mest för testandets skull tror jag... Eller det vet jag att det är... För egentligen har jag inget vettigt att skriva, egentligen borde jag sova för länge sen... Men det finns lite för många skullen och borden i livet... Ibland låter jag bli att göra saker bara för att känslan "men vad skulle folk tänka/tycka/känna då??!" blir för överhängande... DET är något man borde ge blanka fasen i ibland... ibland inte!!!

Ibland borde man våga lite mer... Tuffa till sig liksom... För några år sedan brukade jag kunna säga till min egen spegelbild att "jag är en tuff tjej", ta ett djupt andetag och med ens bli en uns tuffare... med ens våga lite mer... Vad för skrämmande jag nu stod inför... Idag tycks det ha förlorat sin kraft... Men det kanske finns där någonstans... Vore bra om det ville fungera... För fega flickor får inte kyssa snygga pojkar sägs det...




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!