fredag 10 juni 2011

sökord

ja, jag slutar inte att förvånas... fast det borde jag kanske... det slår liksom aldrig fel... ungefär efter tolvsnåret... inte varje natt... kanske inte heller varannan natt... men tillräkligt ofta för att jag ska ha reagerat på det och börjat se ett mönster iallafall... vilket jag kanske inte skulle skryta med att jag är bra på egentligen... om jag skulle gå på anställningsintervju och man skulle be mig lista tre positiva egenskaper så är inte analytisk och mönsterseende ett av dem... hur som helst... trådtappning däremot... det kan jag... eller iallafall tråduppnystning...

sökord... midnatt... JO, det slår aldrig fel... det har hänt flera gånger att någon sökt på "sex stående" eller "sex sittande" eller "stående sex" eller "sittande sex"... och stackarna hamnar hos mig... det är inte helt juste... jag ber om ursäkt helt enkelt!

Men kan inte riktigt låta bli att fundera... varför googlar man något sådant? Är det verkligen något man måste läsa sig till... testar man inte bara och ser vad som funkar?

Men vad vet jag...

2 kommentarer:

  1. Haha, lite kul.
    Var bara tvungen att "googla" sex stående och vips var hamnade i resultatlistan om inte denna blogg. Det var kanske inte så konstigt när du kör sex av varje på passen.

    Ha en skön fredag!
    Kram

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!