torsdag 23 juni 2011

torris eller bara annat att göra??

jag vet inte riktigt hur landet ligger känner jag... har bra mycket mindre på min att-göra-lista nu än för ett par veckor sedan och ändå har jag inte lyckats få till ett enda inlägg idag... kanske jag blir trött på datorn när jag sitter och fixar midsommarhäften... tror nästan det kan vara så... jag slukas liksom av sådana saker... tycker det är jätteroligt att sitta och filura med layout och sånt... så jag har inte glömt dig... jag har bara haft fullt upp med att nynna snapsvisor och midsommarvisor de senaste dagarna!

Nu har det tagit form dessutom! Mitt snapsvisehäfte blev klart nu ikväll, sånghäftet likaså (tror jag)... nu sitter jag bara och letar ackord till alla sångerna också... DEN lilla detaljen liksom... men som jag nämt tidigare, OM du vill ha ett sånghäfte att skriva ut till midsommar så skriv det i en kommentar så fixar jag en pdf till dig. kan lösa det imorgon kväll tror jag, efter mina pass...

Idag har jag varit och handlat grejer till festivalvistelsen också... resorb, alcogel, myggspray, ceriserosa öronproppar och rosa nagellack... känner mig fullkittad faktiskt! sedan hittade jag ett par jättefina skor på Åhlens också... snyggesnygga... tycker jag!


nu ska fröken sova... tror inte det blir några som helst problem... är piggare än i förra veckan men ändå finns det helt klart att önska!


4 kommentarer:

  1. återigen, du ska visa det du handlar på dig :)

    SvaraRadera
  2. Jag skulle bli jätteglad om du vill dela med dig av ditt sånghäfte! Har inte alls haft varken tid eller ork att kompenera ett i år och man kan ju inte använda ett gammalt :)

    SvaraRadera
  3. F - jaja, du säger det ja... men igår blev det så sent... Onepiece och högklackat är inte en snygg combo... ville bespara er den! =)

    Catrine - har jag din mailadress?? Vill du ha ackord till gitarr också? du kan väl maila mig på ninalarsson71@hotmail.com så svarar jag med ett häfte eller tre! iallafall två, ackorden är inte riktigt i sin ordning än... man kan använda gamla häften, men det blir ju roligt med lite nytt också! =) saknade dig igår... obligatorisk närvaro har olika innebörd för oss tydligen =) kram!

    SvaraRadera
  4. Tack snälla söta Nina!
    Men... jag trodde bara jag hade obligatorisk närvaro på lördagar ju. Får kolla kontraktet igen då så jag inte gör fler missar :)

    Kram på dig och ha en underbar midsommar!

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!