fredag 17 januari 2014

WTF!?!?!?!?!!

vad fan hände?! Jag vågade mig upp på badrumsvågen imorse... i tron om att jag kanske gått ner något kilo eller så... för ja, jag känner mig lite smalare... men jädrar... det är galet... jag ville bara ta den jäkla vågen och slänga ut genom badrumsfönstret, som för övrigt är ett takfönster, med mig hack i häl... nu är det svångrem på, om mindre än två månader ska den här kroppen visas i bikini... usch... fast svångremmen blir imorgon, eller på söndag... men då jäklar!

3 kommentarer:

  1. Segt när det inte blir som man tänkt sig, men tänk på att du är fin som du är!
    Och NEJ! Det är ingen klyscha.... ;-)

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Ny snubbe = nya kilon på kroppen.
    Man ligger hellre i soffan och kramas än motionerar och man unnar sig gott oftare. Men det är det ju värt. ;)

    SvaraRadera
  3. Ja usch… Det va ju det där, men jag tog också tag i svångremmen och drog åt ordentligt!! -2,4 på två veckor!! :)

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!