söndag 12 januari 2014

tja, något ska man ju skriva!

Hittade den här hos Monstermalla för ett herrans tag sedan... minns inte när men ja... det får gå bra ändå helt enkelt!

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
2, en till bilen och en hem... övriga nycklar har jag på separata nyckelknippor

Vilken svordom använder du mest?
F*ttafanhelvete

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
06:30, 06:45, 07:07, 07:30... brukar ställa allihop men mest för att jag snoozar från 06:30 och måste sluta med det och verkligen (för länge sedan redan då) gå upp 07:30... katastrof jag vet, men det är så gött att somna om!

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Det beror på vem som tar bilden, jag är något av en linslus när det gäller! OM det är en bra fotograf alltså!

Vilken var den senaste filmen du såg?
Den senaste jag såg på bio var Känn ingen sorg, på DVD också faktiskt... fantastiskt bra!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En bil. Ett hus och en solsemester...

Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, det har någon säkert gjort... men jag blev säkert förbannad och hämnades genom att vara ännu mer intensiv... det är ofta så jag reagerar... med ett rätt barnsligt "nu jävlar ska jag visa dem!" och så överdriver jag åt andra hållet istället...

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
jag spelar 2 steg från Paradise (Håkan Hellström såklart) just nu

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
får man säga det?

När var senast någon stötte på dig?
Igår

Vad åt du till middag?
Idag har vi ätit blodpudding, rårörda lingon och rårivna morötter... men för att inte låta helt som om vi bara äter vardagsmat så kan jag ju berätta att vi igår åt fisksoppa och hembakat, långjäst bröd på råg och vete... man vill ju ändå hålla uppe skenet av att vara något av en kulinariskt bevandrad person!

Vem var den sista som ringde dig?
Min Storsockiplast... tokmysigt att prata med henne, det var ett tag sedan, det sista har vi råkat ringa om varandra.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det är jag helt övertygad om att de gör!

Är du blyg inför det motsatta könet?
Jag är galet blyg för människor jag ser upp till eller intresserar mig för, annars är tydligen avsaknaden av blyghet överväldigande på min sort.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Eh... ingen vad jag minns... kanske Dirty Dancing eller Grease, men antagligen inte till hundra procent!

Äger du några band-t-shirts?
Ja, men faktiskt ingen Håkan t-shirt! Det trodde du inte va?!

När flög du senast?
Hem från Thailand, i mitten av november

Läser du för skojs skull?
Ja, men rätt sällan... vet att man borde läsa mer, men jag hinner ju fasen inte! Och när jag väl tar mig tid att göra det så somnar jag alltid!

Har du gråtit offentligt?
haha, har jag inte gråtit offentligt!!?!?! Jag är som fontän-showen på Liseberg! Jag har gråtit i headset till och med! Finns inget stopp på den här modellen!

Försöker du alltid lära dig nya saker?
ALLTID?! Verkligen? Nä, jag har ett jobb att sköta också, men jodå, jag är rätt utvecklingsbenägen tror jag, även om jag gillar gamla invanda rutiner.

Har du någonsin dejtat någon av en annan ras?
Den här frågan känns inte ett dugg PK faktiskt... jag har dejtat en amerikan en gång... han va rätt konstig, räknas det?

Har du en blogg?
???

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor, gud va trist utan! Det blir så himla pinsamt när man ska försöka skoja till det med en humorlös människa, sånt orkar jag inte med!

När sov du senast på golvet?
Oj, det minns jag inte... jag sover ju iofs rätt bra överallt... hos tandläkaren under en rotfyllningsbehandling bla. men golvet, det var nog rätt länge sedan!

Vilken är din favoritdrink?
Strawberry daiquiri (eller vilken sort som helst nästan, bara det är fruktigt och fryst)

Gillar du din boendesituation?
Är rätt trött på den... vill ha ett hus med trädgård... jag är långt från hus med trädgård... men det kommer säkert!

Äter du frukost dagligen?
Ja, i stort sett varje dag iallafall

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ja, nästan alltid, det är roligt när det händer saker, även om jag även gillar såna där dagar då det är helt blankt!

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
36... usch, gillar det inte!

Tror du på liv på andra planeter?
Nä, inte så det stör

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
inget jag skriver offentligt

Vad var det senaste du åt?
Kesella och hallon till eftermiddagsmellanmål

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Jag kommer nog lika bra överens med alla... så kan man kanske inte skriva men det är min blogg och jag skriver som jag vill!

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Mamma hade en docka när hon var liten som hon döpte till Nina, jag tror det var därför.

Gillar du senap?
Ja, alla möjliga sorter!

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
jag brukar nog inte säga så mycket till mig själv... vet inte riktigt... jag surar nog mest bara.

Sover du på sida, mage eller rygg?
Sida/mage... hur ska jag kunna veta det, jag sover ju!

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Ronja... kanske... eller jag vet inte

Tycker du om att krama folk?
Folk jag tycker om ja!

Skulle du säga att du är trendig?
Nä, inte så det stör...

Tycker du att du är attraktiv?
Ja, ibland... ibland väger jag upp det hela med att tycka att jag ser ut som ett troll...

Vad är du allergisk mot?
ingenting vad jag vet, men jag får kli i munnen av färsk ananas och kiwi i Sverige... äter jag det i tex.  Thailand eller Kina så går det klifritt förbi... märkligt det där!

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, men jag har tänkt att jag ska äta mindre kött, typ ha en vegetarisk dag eller så i veckan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!