torsdag 9 januari 2014

9. En grej jag skulle vilja vänja mig av med.

oj, måste man välja bara en?!  Jag har nog massa olater och mindre smickrande grejer jag skulle kunna vänja mig av vid! Men, men, man ska ju börja någonstans...

En grej som vore bra kanske borde vara att gå och lägga sig tidigare på kvällen så man är piggare på morgonen... hade ju inte gjort något om man inte var som en levande död varje morgon när klockan ringer liksom!

Sedan hade det varit gott om man kunde vänja sig av vid att tycka om sött... det vore nog nästan det allra bästa! Jag tror verkligen inte jag är sockerberoende eller så, det har jag klarat mig från godis alldeles för bra för att bevisa liksom, men just det där att jag tycker att det är så gott... och har en karaktär likt den de sjunger om i Trubbel av Olle Adolphson...

Försonad med min karaktär, för jag har aldrig
kunnat säga nej till någonting som helst.
Och aldrig nekat mig det ena eller andra...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!