torsdag 2 januari 2014

Lite förändringar inför våren

För ett år sedan stod jag inför det stora beslutet vilka pass jag skulle behålla... hur jag än vred och vände på mig så hade jag liksom r*ven bak och någon valde dessutom att dra den i koks... hur jag än valde så skulle jag tappa två av mina favoritpass... alla mina pass har varit en favorit på ett eller annat sätt...

Sagt och gjort, jag valde det som passade mig bäst, med en klump i magen gjorde jag detta... valet... valde bort... grät när jag berättade det för min platschef, grät ännu mer när jag berättade det för mina deltagare...

Även inför denna termin har jag känt mig tvungen att göra ett val jag inte vill... jag har kört ett cykelpass på lunchen på torsdagar och märkt på mina kollegor på mitt vanliga jobb att det är lite dumt att jag ibland inte går att boka med på kundmöten eller sådär... inte så att det blivit ett stort problem kanske, men det är sabla trist att vara den som ställer till med problem, vara den som sätter käppar i hjulet... så jag har valt bort mitt lunchpass... MEN valt till ett kvällspass istället... samt ett till!

Så det där tappet av två pass i veckan är iallafall uppvägt med ett nytt! Känns väldigt tråkigt att behöva lämna mina goa lunchdeltagare, vi har kommit att bli ett jäkligt gott gäng helt klart, men jag tänker att jag kan komma att få ett nytt gott gäng på torsdagkvällar istället, och ett på onsdagar också!

så min vår kommer att se ut som följer:
Måndagar - Cykel Activio60 NordicWellness Partille 17:10-18:10
Tisdagar - Cykel Activio45 NordicWellness Partille 17:25-18:10
Torsdagar - Cykel45 NordicWellness Sävedalen 17:30-18:15 

Och ja, om du inte redan gör det, men hemskt gärna vill så hojta bara till så fixar jag så du kan komma och testköra för mig någon dag! 

ses vi här i vår?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!