torsdag 2 januari 2014

1. Kolla! Här är en bild jag gillar som jag hittade i min telefon

Japp, även jag följer/kör Onekligens januariblogggrej (så denna skulle varit igår, men jag visste inte att jag skulle köra detta då, så nu kom den idag istället!)


Världens sötaste brorson och jag var på Liseberg en dag i somras, jädrar i jösses va kul jag hade även om jag var helt slut efteråt. Charmtrollet var verkligen succé och jag är så glad att jag iallafall hann ta denna bilden innan öronen åkte av igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!