torsdag 2 januari 2014

jag hoppar ju självklart på samma tåg!

en av mina första läsare och bloggare vars blogg jag följer, Singelmamman, skrev idag ett blogginlägg som gjorde att jag hajade till och ville göra samma... att det sedan visade sig att det var en grej att hoppa på om man ville, för Onekligen hade gett en liten utmaning, gjorde det hela ännu roligare... som ett kinderägg typ... fast utan chokladen... VARJE dag i januari!!!

Jag kommer självklart göra detta jag med!!! Wiii hiii, kul kul! Älskar att få tänka till på förunderligheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!