lördag 4 januari 2014

4. Kolla! Här är en bild från mitt vardagsrum.


orkade dock inte skutta och hämta telefonen för att ta en bild så jag använde den fantastiska kameran i datorn... kvalitet där efter kan man säga! Men iallafall... det är stökigt... mitt i röjet... ja, samma röj som påbörjades någon gång i augusti... nu börjar man ana ljuset i tunneln... men ja, nä, jädrar va grejar man samlar på sig och ja jädrar va mycket man borde slänga... idag har vi varit på tippen btw... med en, i stort sett, fullpackad bil... nog för att det är en mini, men ändå!!! Hälften av grejerna var iofs till secondhand insamlingar... Sabla tur att de där insamlingarna finns, annars hade man ju bara slängt det man inte längre vill ha!










2 kommentarer:

  1. Vad fint du verkar ha det! Älskar bordet!!

    Kram!
    Anki

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, soffbordet (som egentligen är två sitt/förvaringsboxar från Ikea för tio år sedan som jag målat vita och ställt tätt ihop) är svårt att ersätta även om jag är lite trött på det... men det är fasligt praktiskt och det ser inte ut som alla andra soffbord!

      Kram!
      Nina

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!