lördag 25 januari 2014

Lördagsmys...

Ja men det började bra iallafall, vi åkte upp till fontin (motionscentralen i Kungälv för den ej initierade) och tog en runda PW på drygt 6km innan frukost. Sedan åt vi, frukost alltså... och sen har det gått utför med den där lördagsmysigheten kan man säga... eller ja, det peakade lite när jag fick öppna min 1kg-påse med Jelly Belly Beans och mäta upp dagens ranson (1hg/lördag)... men sedan kom det en massa måsten och förstörde stämningen...

Nu har vi iallafall fått städat trapphuset (min ansvarsvecka, tack gode gud för att det inte har snöat), dammsugit och torkat golven, städat undan lite grejer, fixat klart visumansökan så den bara är att skicka in. Som tur var kom jag på att jag ju behöver mitt pass de närmsta dagarna då jag ska till München... hade annars varit snyggt, klistra igen och skicka iväg och sedan, imorgon, på Landvetter komma på att passet ligger i ett kuvert på väg till Stockholm...

Så nu ska jag bara packa en liten resväska också innan resten av lördagen kan ta vid.

Vad har du gjort idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!