torsdag 30 januari 2014

30. En grej jag är himla bra på.

Oj, jag är himla bra på att ta på mig alldeles för mycket saker... alltså inte ta på mig för mycket som i kläder utan saker att göra... tacka ja till grejer utan att tänka och känna efter om jag hinner eller ens vill... så nu försöker jag bli himla mycket bättre på att säga nej... läste någonstans att varje gång man säger nej så ställer man upp för sig själv.

Näst sista dagen av Onekligens januariblogggrej idag, måste säga att jag har uppskattat utmaningen! Tack för ett förträffligt initiativ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!