torsdag 2 januari 2014

en liten påminnelse!

Har haft årets första spinningpass idag... och redan nu innan den stora anstormningen riktigt startat märker man tonen, vibbarna... jag har tagit snacket med mina deltagare, jag vill även passa på att ta det med er... förhoppningsvis behöver du inte ta åt dig, men då kan det också vara gott att veta att fler reagerar så som du gör på attityden mot nyårslöftes-tränarna på gymmen nu... förra året gick jag lite smått i taket (nästan så fotavtrycken fortfarande syns faktiskt) sedan jag läste ett inlägg i en av bloggarna jag läser regelbundet... jag orkar inte gå i taket igen, så jag länkar helt enkelt bara tillbaks till den där takpromenaden då!

Krama varandra i trafiken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!