torsdag 3 november 2011

torsdagen gud glömde?

eller så struntade man bara i den... jag vet inte... men idag har jag en jäkla olustig känsla i kroppen... man skulle kunna säga att jag ser glaset halvtomt idag... vaknade helt klart på fel sida... somnade nog på fel sida till och med... fick fixat naglarna innan jag drog täcket över huvudet inatt och tills dess var allt okej sedan, när jag skulle somna var det stört omöjligt... och då var klockan strax efter ett... det borde inte vara stört omöjligt alls då... allt annat kan tyckas vara stört omöjligt efter ett på natten men sova... det borde vara det mest naturliga i världen... man kan säga att min kropp inte visste det!

så idag är jag ingen muntergök... eller iallafall inte nu såhär, fram till lunch... man gör klokt i att inte konfrontera mig idag tror jag... skylten "do not disturb" hänger defenitivt framme... tydligen syns det ganska tydligt på mig... det också...


Det är lustigt det där, hur man bara vaknar på en sida... måste ju vara något man drömt, eller?

så det blev ingen som helst färgglad klädsel idag... men svart är också en färg... eller alla... men den diskussionen behöver vi inte ta nu... jag är inte upplagd för messersmitterier idag helt enkelt... och ändå flockas det...


men naglarna är färggranna! och jämnlånga (ta i trä!!!) man får va glad för det lilla! Och ikväll är det pass i Nödinge!

6 kommentarer:

  1. Som tur är kommer det en ny dag i morgon... Och vansinnigt snyggt lack!
    Men... fotar du på motorvägen när du kör...?? ;D

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Svart är ingen färg. Vitt är alla färger. :D

    SvaraRadera
  3. Madeleine - ja, det är lite "grönare gräs på den sidan natten" hoppas jag! Tack, lacket är från H&M, med bra topcoat från seche vite så sitter det som berget! haha, ja, jag är hopplös... men jag smsar inte iallafall! man får va glad för det lilla! =) kram

    Messerschmitten - jäkla snyggt namn! =) det var ju just det! =)

    SvaraRadera
  4. Hej vännen! Jag önskar dig absolut en bättre dag imorgon! Ang utmaningen går det trögt, det står i princip helt still, jag kommer inte på ett enda dugg :/ Men strunt samma. Fika snart? Kram

    SvaraRadera
  5. Hmm inte bra att fotografeta på motorvägen. Skulle jag allldrig göra *host*

    Snyggt lack! Tårna då?

    SvaraRadera
  6. Ghila - Tack! fika snart absolut! saknar dig! kram

    F - nä visst skulle du aldrig!!! tack! tårna är turkos... borde kanske vara röda... mer moget på något vis... =)

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!