tisdag 29 november 2011

Funderingar en tisdag

Den sista tisdagen i november… vad har man hunnit med???… vad har man inte hunnit med???...
 
Jag har hunnit med
-          ett galet roligt NYC-maraton på spinningcykel i Nödinge.
-          En fantastiskt mysig helg i Strömstad med min allra bästa Storsockiplast
-          Ett fantastiskt upplyftande och peppande utvecklingssamtal i cykelinstruerandet
-          Hänga med farfar en eftermiddag och få lite kvalitetstid (vad för annan sort finns det?)
-          Varit i Berlin på trendresa i två dagar
-          Varit på dop, vackert och lättsamt, mycket trivsamt!
-          Tagit avsked, något av det vackraste jag varit med om i sitt slag… oerhört fint!
-          Sjungit och spelat på namnkalas
-          Rensat källaren med min snälla mamma
-          Haft dräktsömnadsgänget hemma en kväll
-          Haft A och E hemma en kväll, samma tema som kvällen innan, men lite mer tomat överallt! =)
-          Kört en himla massa roliga pass
 
Men det finns ju så mycket jag hade tänkt jag skulle ha hunnit med också… främst tänker jag på de där två ”thanksgivingmiddagarna” jag hade planerat… och en och annan utgång för att svänga de lurviga… men man kan inte hinna med allt… kalkon kan man äta i januari också… det viktiga är väl att de man tänkt ha med faktiskt kan vara med!? Datum spelar ju mindre roll…
 
och svänga de lurviga… ja, det gör ju alla andra jämt och ständigt så det är kanske bara att hänga med i svänget liksom! Ta sig i kragen och bara göra det… anyone feel like a sväng with the lurvsy ones? Pls let me know, I’m in desperate need of dancing my ass of, meeting new people and so on… yada yada…  typ…
 
Men, nu står man inför en helt ny månad, fullspäckad av nya möjligheter och omöjligheter… det är liksom bara att ta tjuren vid hornen och ge sig ut i verkligheten… du som vet med dig att du ska på kalkonmiddag endera dagen i min regi, någon helg i januari tänker jag mig… så vet du! Kanske blir det helgen v.2 eller kanske v.1… för att försäkra oss så säger vi kanske v.3 också… jag mailar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!