torsdag 24 november 2011

dagens tjat och lite lycka till!

det är torsdag... fjärde dagen i ordningen för dig som är mitt i utmaningen... om du inte är mitt i utmaningen, ja förutom den som kallas "veckan"...så är det fjärde dagen också... i veckan alltså... en ofta lång dag... för min del brukar den börja lite trögt och långsamt, som om tiden står lite still och tiden till helgen är längre än någonsin... men sedan brukar det vända... torsdag kväll, efter en stund i bilkö på 45an innebär två grymma pass med grymma deltagare... grymma på ett enkom positivt vis...

hade visst lovat att mixa om cykelpasset en smula till idag, men det kom jag på alldeles för sent igårkväll... får nog bli ett glatt pass idag istället!... när fröken själv får välja!

i övrigt vet jag inte riktigt vad dagen har att erbjuda... hade varit kul med något roligt utöver det vanliga... men kan för tillfället inte riktigt komma på vad jag skulle kunna tänkas önska mig att det var... en sak som hade varit rolig var om tjejen som varit med på mina pass ett par gånger var med idag igen och fick uppleva ett pass där jag verkligen har stenkoll på passet... hon sa förra veckan att hon tyckte det var så tydligt, att jag hade sånt tydligt upplägg, när jag själv, med handen på hjärtat, inte alls kände att jag hade någon direkt koll alls utan till och med skämdes lite över min brist på just den varan...

kanske vore en till utmaning att köra parallellt med magträningen liksom... något för både kropp och själ liksom... håll tummarna för att det blir inhandlat någon form av spets eller band imorgon så jag kan visa mina egenhändigt ihopnålade julgardiner också... ångrar lite att jag inte köpte de där röda hjärtanen på Ikea ändå... då hade jag kunnat tyckt det vore fint med hampa-snöre istället nämligen... och hampa-snöre det har jag...

1 kommentar:

  1. Japp, jag är med, än så länge. :-) Tusen tack för påminnelsen. Kram

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!