onsdag 30 november 2011

joråsåatte...

jag har sovit HELA dagen, ja, förutom imorse när jag i min enfald trodde att jag skulle kunna tampas med huvudvärken i stående position men sedan kapitulerade och gick och la mig... plus en kort vaken historia på ca. 20min vid tvåsnåret... då jag vaknade av mig själv, gick upp, tog en ny värktablett, kollade så ni mådde bra + vad som hänt i världen och gick och la mig igen... nu är det mörkt ute... det är läge att kliva upp så hela natten inte blir helt kaiko... om huvudvärken är borta? Nä, inte helt... den ligger och lurar... men jag tänker ignorera den en stund nu medan den är hanterbar och snäll och faktiskt åka till farmor och farfar som planerat... en liten stund iallafall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!