torsdag 7 juli 2011

va fel det kan bli!!

...eller ja, jo, fel, men i ett större perspektiv så är det bara ett litet skräpfel... mitt klädval idag...trodde det skulle bli sådär varmt som det var igår... då jag för övrigt hade min långa, svarta klänning på mig som jag bara kan ha om jag har väldigt höga klackar... så jag hade även höga klackar... den klänningen var en av mina mest onödiga saker i Borlänge... den och en klänning till... som jag bara kan ha med väldigt höga klackar... och några sådana hade jag inte med mig... har kommit på att det är ett väldigt bra knep för att lägga upp klänningar... höga klackar så man slipper dra fram symaskinen... men ovant att helt plötsligt vara 1,70...

idag trodde jag alltså att det skulle bli varmt och dant... så jag skuttade i shorts och linne... och en kofta över axlarna för att känna mig lite mer klädd på kontoret...bra tänkt! men man kan inte alltid ha tur när man tänker... ibland måste det bli lite fel för att man ska kunna uppskatta dagarna då det blir rätt... eller iallafall nästan rätt... det är torsdag, jag skyller på det!


dagens låt: har ingen just nu känner jag... återkommer... vilken är din dagens låt???
dagens dusch: lång... snoozade dock lite länge också... ja ibland blir det så... mer ofta än sällan faktiskt
dagens frisyr: wash'n'go... knut...
dagens smink: nä...
dagens klädsel: marinblå shorts, grått linne, grå kofta, svarta ballerina... verkligen skojsigt!
dagens planer: jobbelijobba och sedan jobba lite mer, på Sportlife
dagens vill ha: sömn
dagens saknad: energi
dagens skoj: pass på Sportlife 
dagens drog: kaffe
dagens träning: S-core45 samt Cykel60
dagens måste: tagga på
dagens dricka: vatten
dagens mat: kvarg och hallon till frukost och mellanmål, makrill och knäckebröd till lunch
dagens mående: känner mig sleten...

4 kommentarer:

  1. Min dagens låt är en Lundell. Den heter Natten har sitt sätt och börjar "Natten har sitt sätt att sänka båtarna, men barnet i dig längtar efter gåtorna och du vet att hon kommer att döda dig, hon kommer att ta dig härifrån..." ska nog leta upp den på nätt.
    //Singelmamman som inte får kommentera här inloggad

    SvaraRadera
  2. Usch och fy så tråkigt att du känner dig sleten! Hoppas verkligen du får lite energi så det känns bättre! Tack för tipset!! Jag ska vickelivicka!! Kram

    SvaraRadera
  3. nu hoppas jag att jag kan ställa allting tillrätta för dej!
    här kommer dagens låt som passar dagens outfit, och som förhoppningsvis får dej på riktigt gott humör!

    kram!

    http://www.youtube.com/watch?v=4xrhcQcAJSI

    SvaraRadera
  4. Jag hörde en gammal låt på radion i helgen när jag var hos Nicklas. Han började dinga sig, vickade på höfterna och sjunga så där smörigt till den. Jag skrattade så jag vek mig. I morse kändes det så tomt när han inte var här så jag letade upp den på youtube och kunde inte annat än att började le igen. Kanske kan den lyfta humöret på dig också, blunda och föreställ dig din prins sjunga den så där smörigt så smöret nästan blir flytande.
    Kram

    http://www.youtube.com/watch?v=awRvajwDa0Q

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!