fredag 15 juli 2011

minininis goes roadtrip-light

...very light as it seams... japp, eftermiddagen är vikt åt husesyn... 13 mil bort... visning kl.15:30... jag tänkte åkt direkt efter lunch, men så pratade jag med min arma far imorse och då sa han att han skulle följa med mig... så min plan om att åka förbi godisstället utanför Alingsås och sedan efter visningen sticka in till Lidköping och gå på Rörstrand... blir inte något med mina planer nu inte...

men jag är glad över att jag inte behöver gå på visningen själv... komma där som någon liten hoppa som inte kan någonting om sånt... som kan falla för ett hus för att det är fina tapeter, typ...  fast med pappa kan det ibland bli fel också... jag ser mer potential än vad han gör för han är mer praktiskt lagd... med all rätt... vi får se... kvällen blir iallafall lugn, hemma hos mamma och pappa, ensam med Dolly. De ska på middag, jag får mysa med voffsingen!! En win-win helt klart!!! =)

vad har din rest av fredag att erbjuda?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!