tisdag 5 juli 2011

bebismys

åkte hem till goda vänner direkt efter jobbet för att fika och umgås... och kanske framför allt för att skåda deras lilla nya underverk... en liten gosse på drygt en månad... en sån sötis!!! Nyblivna storasystern strålade som en sol och ville hålla och pussa hela tiden... jag förstår henne... bebisar är oemotståndliga... jag går fortfarande... i smyg... och sniffar på armen han har sovit på... det luktar bebis...

inte helt utan att jag skulle kunna tänka mig en egen... fast det stannar vid tanke... tanke och längtan... för fullt  medveten om att de inte förblir små, söta bebisar för alltid och kanske allra mest att det nog inte bara är mysigt, att det är en massa oro och att alla skeden är roligast och bäst om man delar dem med någon... delad glädje är ju ändå dubbel glädje liksom...

jag tror jag norpade honom ganska mycket ikväll... ber om ursäkt för detta! Men det är verkligen svårt att slita sig... tror jag fick nya hål i tänderna faktiskt... så söt som han var! Bra gjort... igen... P & P!

tror minsann jag ska kolla på film nu... Pappa på burk... eller The Switch som den heter på engelska... med Jennifer Aniston och Jason Bateman...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!