söndag 23 juni 2013

Om det finns något som OS i slappande, så tror jag att jag har vunnit!

Jädrarijösses... det sista dygnet... inte många knop på mig inte! Först tokslappade vi igår, pratade om livet och hängde i soffan som om det inte fanns någon morgondag! Sent på eftermiddagen, där i gränslandet mellan eftermiddag och kväll du vet, då åkte jag hem, först och handlade lite och sedan hem för att fortsätta slapperiet... sov en stund, kollade på film... man skulle kunna tänka sig att det någonstans där mitt i allt det slappa skulle funnits tid för lite dokumentation men nä... lika lite som det fanns tid för just det under midsommar faktiskt. Inte en enda bild har jag tagit!

Och ja, idag, jag vet inte, ska tvätta sedan, städa lite... men det blir en rätt slapp dag idag med... fast det förståss, jag har planterat om en krukväxt iallafall... det får ju ändå lov att hamna på den oslappa sidan av mitt liv idag en dag som denna tycker jag!

Deltar du också i OS denna helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!