onsdag 12 juni 2013

man kan ju inte ha en ko på isen bara för att den är söt!

Eller är det inte så man säger?! Hur som helst, det är dumt att ha kon på isen just nu iallafall... nu när det inte när någon is... ja, lite så tänker jag... som i så många andra fall så får ni vara glada för det lilla... tänket alltså! 

Det är onsdag... jag är tillräckligt frisk för att köra pass igen... cykel60 ikväll... wiiihiii! Som jag har längtat! Det är vedervärdigt att inte få träna ju! Nästa vecka öppnar utomhussimbadet i Kungälv, ska nog ge det en chans iallafall... någon eftermiddag... kanske...

Vad händer i ditt liv då? Tycker det är lite tyst i kommentarsfälten just nu... inte för att jag vill verka tjatig, men jag hade blivit glad, ja väldigt glad till och med, för en liten kommentar, det hade jag!

5 kommentarer:

  1. Här kommer en: Jag blev så glad efter vårt samtal igår 💜

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! och tack detsamma vännen!
      kram!

      Radera
  2. Här kommer en till:
    Jag kände mej glad efter att vi träffades igår. Se´n är det så att "man kan inte ha en gris i köket även om den är söt"!!
    Kram från mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och ja, tack själv!
      Men det vet jag väl att det egentligen är, men hur kul hade det blivit?!?! "roligt och roligt, grisar ska inte ha roligt!"
      kram kram

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!