tisdag 18 juni 2013

Jag är så lyckligt lottad!

Ja, det är farao inte klokt! Jag har det så himla bra som får lov att köra en massa härliga spinningpass med en massa härliga deltagare... och får tränat samtidigt... har snart hållit på med detta i sex år  och fortfarande förbluffas jag nästintill varje gång över hur roligt det är, hur lyckligt lottad jag är som får jobba med något så himla roligt!

Dagens pass var verkligen inget undantag, helt fantastiskt roligt att köra med ett nästan helt nytt gäng, samtidigt som några av mina stammisar var med och liksom stöttade upp det hela. Det gör ju att det inte gör så mycket om jag går bananaz, utanför ramarna och liksom spelar ut hela registret... fast några var nog lite ledsna över att det inte var sockret Jim som höll passet... det var nästan bara tjejer på klassen nämligen... och ja, jag förstår dem... eller som min kollega sa idag när vi pratade om en grej... "it takes one to know one!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!