lördag 15 juni 2013

Det började rätt friskt...

Vi hade städtillfälle i BRF imorse... någon hade bestämt att vi skulle börja kl.9... den personen har inte min dygnsrytm, helt klart... nåväl, ju tidigare man kommer igång, desto tidigare är man ju klar! Vi hade bara några rabatter att rensa och fixa till så vi var klara på en dryg timma...

Så när vi var klara gick jag tillbaks upp till mig, åt frukost och gick och la mig igen, bara för att ta igen den där sovmorgonen... det skulle jag nog inte ha gjort, jag gick upp för en liten stund sedan... inte så att jag har sovit som en sten hela tiden men jag orkade inte gå upp när jag vaknade till...

nu är jag hungrig och vet inte på vad... har kollat i kylskåpet och skafferiet flera gånger... hittar ingenting!

2 kommentarer:

  1. Klockan 9 en lördag för en timmes jobb? Märkligt planerat kan jag tycka. / F

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är du inte ensam om att tycka... men ja, man kom ju upp iallafall!

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!