fredag 7 juni 2013

hur har vi tänkt det här nu då?

Min röst är fortfarande helt kass... det bådar sådär gott inför morgondagens konsert... inte för att det hela står och faller med min röst, men man vill ju kunna sjunga med! Men men, det löser sig med skridskor, bara det blir is! Fast det hoppas jag ju såklart inte det bli, men vi behöver ju inga skridskor heller så ja, det får bara lösa sig med rösten helt enkelt!

Idag stänger simbadet i Kungälv för sommaren... förstår inte varför... om man har en simhall så kan man väl låta folk få utnyttja den?! Bara för att det är sommar så är det ju inte självklart att det är utomhusbadväder... och jo, jag fattar att man istället skall nyttja utomhusbadet, men de har så kassa öppettider... vardagar 10-19:30... jag vill kunna simma vid sju på morgonen så jag har det gjort för dagen sedan! Genomkasst tänk där, genomkasst!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!