onsdag 12 juni 2013

Man känner ju sig inte ung direkt!

När ungdomarna som just fått sommarlov hänger runt utanför i parken och skrattar, pratar, tjoar och väsnas... Såpass att jag skulle vilja sticka ut huvudet och be dem gå hem och lägga sig eller iallafall sluta gapa... Men jag gör inte det, tänker att det är tanken som räknas och att det därför, vilken minut som helst, kommer att bli knäpptyst... På det viset slipper jag ju bli en surkärring iallafall... Men det är nästan illa nog att känna sig som en... Tur det är grader i helvetet!

NU ska jag sova! Natti igen!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!