måndag 24 juni 2013

Japp, då var det måndag...

dags att starta sitt nya liv igen då ja! Och idag gör jag det med besked känner jag... ställde mig på den förbannade vågen imorse... kände att det var läge... och tacka f-n att jag gjorde det, ett kilo till och jag hade fått en chock... nu känns det som att jag iallafall kan hinna mota Olle i grind en smula... helsike, vad hände? Och när hände det?! Visst, jag känner att jag gått upp men hallå!?!?! På riktigt... om jag ska bli nöjd nu så är det ett tvåsiffrigt belopp som ska bort liksom... och jädrar, det ska bort!

Så jag gör som "alla andra" just nu, hoppar på den stora 5:2-fastan... startar idag med fastedag, dvs. 500kcal och inget mer... imorgon och på onsdag blir det vanliga dagar, torsdag tänkte jag köra en fastedag till. Får väl se om det funkar på min kropp, den har ju en förmåga att strunta fullständigt i såna där grejer... men ja, chocken kanske kan få den att förstå att det är allvar den här gången!




1 kommentar:

  1. Jag kör två dagar på raken så att jag ska bli av med skiten.
    Har inte hittat någon bra kaloritabell på nätet, så jag gissar bara och försöker att äta i princip ingenting.

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!