söndag 16 juni 2013

Nu har den börjat på riktigt!!!



Nektarinsäsongen... såååå gott! Jag älskar nektariner, för några somrar sedan, när jag inte mådde så himla bra pga ett jobbigt uppbrott bla. var nektariner och Mariekex typ det enda jag kunde äta... nu behöver jag inte mariekexen längre (men det är grymt bra om man har känning av magkatarr) men åh som jag mumsar i mig nektariner!! Godaste frukten - alla kategorier om du frågar mig!







Om man skulle ta och fråga dig, vilken tycker du är den godaste frukten?

6 kommentarer:

  1. Nektariner och goda äpplen är de godaste frukterna jag vet. Nä såna där hårda, svenska gråpäron. Eller körsbär! Körsbär tror jag. Eller... nä jag vet inte.

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, jag gjorde precis samma sak, just som jag klickade på "publicera" så började jag fundera på om inte Granny Smith äpplen är godare ändå, eller jordgubbar... men nä, det är lika bra att bara gilla frukt helt enkelt!

      Radera
  2. ..den godaste är nog den förbjudna frukten...

    //HH

    SvaraRadera
    Svar
    1. så poetiskt! och inte blir man tjock av den heller! eller jo, det kan man ju bli... =P

      Radera
    2. HH?! Inte som i Håkan Hellström, väl?! :D
      /A-K

      Radera
  3. Granny Smith!
    /A-K

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!